Over ons

Merk en identiteit

Dura Vermeer behoort tot het A-merk onder de bouwers. Wij werken vanuit de volgende pijlers die ons dagelijks denken en doen bepalen.


Onze strategie
Wij zetten de klant en het leveren van goede kwaliteit van producten en diensten centraal. Een goede dialoog met u als klant vormt voor ons de basis: customer intimacy.

Onze merkbelofte
We hebben één belofte voor u als klant: ‘Bouwoplossingen die uw verwachtingen waarmaken’.

Onze merkwaarden
Als klant ziet u de volgende vier merkwaarden terug in ons doen en laten:
  • Klantgericht: u kunt erop vertrouwen dat wij goed luisteren naar uw wensen en belangen en dat wij daar steeds zo goed mogelijk op inspelen
  • Betrouwbaar: u kunt erop vertrouwen dat wij onze afspraken nakomen en/of pro-actief met u zoeken naar een bevredigend alternatief
  • Verbindend: u kunt erop vertrouwen dat wij goede verbindingen leggen én onderhouden met u, onze collega’s, samenwerkingspartners, opdrachtgevers en leveranciers zodat we efficiënt én effectief samenwerken met alle betrokkenen
  • Inventief: u kunt vertrouwen op vindingrijke én passende oplossingen voor de vraagstukken die u ons voorlegt

Onze kernkwaliteiten

Wat zijn de kernkwaliteiten die in ons DNA zitten en ons uniek maken en onderscheiden?:
  • U doet zaken met een bedrijf dat doet wat zij belooft
  • U doet zaken met een bedrijf dat slim en inventief samenwerkt in de hele keten
  • U doet zaken met een bedrijf dat een toegankelijk en persoonlijk netwerk onderhoudt en deze ook voor u beschikbaar stelt
  • U doet zaken met een financieel solide onderneming die risico’s op gedegen wijze managet.

Onze merkidentiteit

‘Toegankelijk en professioneel’. Zo kenmerken onze relaties het merk Dura Vermeer. Vanuit onze strategie, merkbelofte, merkwaarden én kernkwaliteiten staan wij elke dag gereed om ons vak met passie en vakmanschap uit te oefenen en uw ambities waar te maken.